×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

بیمارستان های تحت پوشش جغرافیایی دانشگاه در شهر تهران

 

بیمارستان های تحت پوشش جغرافیایی دانشگاه در استان تهران

 

 

 

 

  • تاریخ انتشار : 1398/05/01 - 12:52
  • بازدید : 202
  • تعداد بازدید : 24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیریت آمار و فناوری اطلاعات

کسب رتبه دوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در رتبه بندی ISC

  

بر اساس گزارش اداره روابط عمومی و همکاری های علمی بین المللی پایگاه استنادی علوم جهان اسلامISC، گروه رتبه بندیISC، در سال 1397 دانشگاه ها و موسسات پژوهشی کشور را برای هشتمین سال متوالی به صورت رسمی بر اساس ۲۳شاخص در قالب ۵معیار کلی پژوهش، آموزش، وجهه بین­المللی، تسهیلات و فعالیت های اجتماعی- اقتصادی رتبه­بندی نمود. شاخص ها و معیارهای رتبه­بندی و متدولوژی محاسبه رتبه بندی مربوطه و نیز وزن اختصاص یافته به هر شاخص و مؤلفه های آن مصوب ششمین نشست فوق­العاده وزاری آموزش عالی کشورهای اسلامی است که توسط خبرگان علم رتبه­بندی تهیه و تدوین شده اند.

اطلاعات پژوهش رتبه بندی سال 97-96 مربوط به بازه زمانی 2016-2014 و اطلاعات پرسشنامه مربوط به بازه زمانی 1395-1393 می باشد. 

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مانند سال های گذشته موفق به کسب رتبه دوم در بین دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی تحت پوشش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شد.

گزارشی از رتبه و امتیازات و مقایسه جایگاه این دانشگاه با  45  دانشگاه علوم پزشکی کشور در حیطه های مختلف، توسط اداره آمار تهیه و به ریاست محترم و معاونت های محترم دانشگاه ارسال گردید.

گفتنی است که جمع آوری مستندات موردنیاز جهت تکمیل پرسشنامه این رتبه بندی هر ساله در اداره آمار مدیریت آمار و فناوری اطلاعات با همکاری نمایندگان آماری معاونت های آموزشی، تحقیات و بین الملل صورت می پذیرد.

  • گروه خبری : عمومی
  • کد خبر : 81876
کلید واژه
تنظیمات قالب