×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

بیمارستان های تحت پوشش جغرافیایی دانشگاه در شهر تهران

 

بیمارستان های تحت پوشش جغرافیایی دانشگاه در استان تهران

 

 

 

 

  • تاریخ انتشار : 1398/04/19 - 13:23
  • بازدید : 234
  • تعداد بازدید : 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیریت آمار و فناوری اطلاعات

برگزاری گردهمایی مدیران آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه های علوم پزشکی با هدف ایجاد یکپارچگی و در راستای پرونده الکترونیک سلامت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

  

به گزارش وبدا، دکتر حمیدرضا صفی خانی، در مراسم اختتامیه اولین گردهمایی مدیران آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور که در سالن امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: در این همایش سیاست ها و خط مشی های نظام سلامت الکترونیک به مدیران فناوری و آمار دانشگاهها اعلام شد. همچنین، در این همایش، ۴ کارگاه تخصصی شامل سامانه پرونده الکترونیک سلامت سرویس‌های ارزش افزوده، تدوین آیین‌نامه فاوا و استانداردهای سامانه‌های اطلاعاتی سلامت و تشریح فرایند تبادل اطلاعات بین مراکز و همچنین، راهبردهای حوزه آمار در سال ۱۳۹۸، برگزار شد.

 وی تصریح کرد: در این همایش از تجربیات و ابتکارات موفق دانشگاه‌های علوم پزشکی استفاده و این تجربیات بین مدیران به اشتراک گذاشته شد.

 رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت یادآور شد: نقشه راه حوزه فناوری اطلاعات در نظام سلامت تدوین شده و باید به تایید وزیر بهداشت برسد، در این سند به دنبال ایجاد و استقرار نظام سلامت الکترونیک هستیم. همچنین، راهبردهای اصلی و اهداف راهبردی نیز مشخص شده که براساس آن، برنامه های عملیاتی و پروژه هایی که باید اجرا شود، مشخص شده و برای اجرای این پروژه ها به دانشگاه ها نقش و اختیار داده می شود، امید است، تا سال ۱۴۰۰ به اهداف خود برسیم.

  • گروه خبری : عمومی
  • کد خبر : 80767
کلید واژه
تنظیمات قالب